[silindi] şimdi ben 9 senelik evliyim tabi tedaviler felan çok uğraştık olmadı ben Eşime demiyordum acaba hamilemiyim diye çünkü bi gün bisey demiştim ona çok ağlamıştı cunku oda baba olmak istiyor o benim kadar güçlü bi yapıda değil sürekli sorun bendeyse beni bosarmisin diyordu felan ben çok öyle test yapmıyordum çünkü pko varya kilo düzensizlik yapıyor uç ay bile olmuyordum kızım da iste çok çarpıntım oldu kendim gittim kan verdim öyle ögrendim bu hamileliğim de eşim hersey düzeldi test yap diyip duruyordu yapmıştım cenki ayagimi kıza bakarken burktum kırık sandık röntgen çektik o saman hamileymisim zaten 2 haftalık çok şükür sorun yok ama doktor bisey olmaz dedi yanı yansıtmıyordum