Kızlar oğLum 58 günlük iki aylik olmasina az bir zaman kaldi ..Doğduğundan beri gözlerinde çapaklanma oluyor ..Sağ gözündeki geçeli baya oldu ama sol gözünde capaklanma oluyor ve sürekli silmek zorunda kaliyorum ..Bugün göz kenarinda çapak kurumuş orayi ılık suyla silerken kırmizı oldu ve göz kenarindaki ince çizgi birazcik kesik gibi kanadı ..Çapağın geçmesi için ne yapilabilir lıtfen yaşayanlar yardimci oLsunLar ..😔