sutkokusu Kızlar merhaba bebeğim 10 aylık azı dişlerini çıkarıyor sanırım çookk huysuz ateşine baktım 37.5 şimdi yükselmesi durumunda ilk ne zaman müdahale etmeliyim ilk ne yapmalıyım fitilmi calpol mu vereyim tecrübeli anneler yardım
Rengin sutkokusu diş cok yüksek ateş yapmaz diye biliyorum zaten 37.5 a kadar normal. Cok yükselirse başka bir sebep olabilir doktora götürmesini tavsiye ederim. Onun haricinde yüksek ateşte bebegi duşa sokarsaniz başına su degdirmemek lazım bu ani şoklara sebep olabiliyormuş aklınızda bulunsun. Ilik duş düşmezse calpol veriyorum.
Deletedmom278 sutkokusu Fitile gerek yok şimdilik hatta şuan bir şeye gerek yok ateşi normal. 38 ve üzeri olursa duş aldırıp calpol verebilirsiniz.
Ccansuu sutkokusu bizde 10 buçuk aylığız 4. Gün yeni düştü ateşimiz ılık duş aldırın eklem yerlerine ılık bez koyun bezleri düzenli olarak değiştirin soğuk olmasın 37.5 da ben ilaç vermiyorum yarım saatte bir bakın yükseliyorsa calpol verin 4 saate bir fitil en son çareniz olsun çok yükselirse bizimde dişler çıkıyor 5. Patlamış doktoruma sordum bugün diş ateş yapmaz dedi 🤷♀️Düşmeyen inatçı bir ateşse acile gitmek en iyisi çok geçmiş olsun 🌱
Hunili Rengin bilmeden doğru bişe yapmışım bende ılık duş aldırmıştım kafasını ıslatmadan allahtan ıslatmamışım 😥
sutkokusu Ccansuu bu süreçte acile gitmeyede korkuyoruz evde elimizden geldiğince minikler iyi olsun inşallah
Ozge_AyazEfee sutkokusu Diş ateşi 38 i geçmez diyor doktorlar 🤗 Eğer 37,8 i görürseniz üstünü hafifletin, ılık duş aldırın. İnşallah olmaz ama eğer 38,3 ü görürseniz o zamana calpol verebilirsiniz 🥰
Ccansuu sutkokusu evet insan ne yapacağını şaşırıyor ama gözlemleyin halsizliği huysuzluğu çok olursa gerekli önlemleri alıp gidin olmadı nasıl oldu bu arada düştü mü ateşi
sutkokusu Ccansuu 39.5 oldu ne yazık ki hastaneye gittik gribal enfeksiyon dedi ama düşmüyor bir türlü ☹️
Ccansuu sutkokusu bir kaç gün sabredin düşecektir ilaçlarını verin tek zıbınla bırakın ılık duş aldırın sık sık bizde de 3 gün sonra düştü bi kaç güne bir şeyi kalmayacak annesi
sutkokusu kerem_imm 39.5 oldu en son ateşi dişten değilmiş ne yazık ki gribal enfeksiyon dedi ilaç başladık ateş devam edecekmiş ☹️
Fzkn sutkokusu diş ateş yapmaz DİE biliyorum ateş dişten dolayı degildir çünkü hangi doktora Sorarsanız bunu söyler. Bencede fitile en son başvurun.
kerem_imm sutkokusu Allah acil şifalar versin inşallah 🤲 yardımcınız olsun. İnşallah en kısa sürede atlatır bebişiniz 🙏
sutkokusu Ccansuu inşallah canım insan evladı hasta olunca çok çaresiz oluyor çok teşekkür ediyorum bu arada
Ccansuu sutkokusu ne demek sizi çok iyi anlıyorum annelik çok farklı bi duygu 3 günden sonra ilk defa dün uyudum böyle böyle büyüyecekler Allah’ın izniyle 🍀
Emeliss sutkokusu 38 üstüne çıkarsa diş değildir doktora götürmeniz de fayda var onun dışında önce ılık duş aldırmalısınız ama normal duş şeklinde değil küveti ılık suyla doldurup vücudunu yıkar şekilde tutabildiğiniz kadar tutun 20 dk 30 dk eğer titrerse suyu biraz sıcaklığını artırın ateş düşmesi için duş aldırma yöntemi budur. Duştan sonra da düşmüyorsa calpol verin 4 saatte 1 verebilirsiniz