elifimmmt şöyle ki, bende lansinoh marka olanı var bebeğiniz doğduktan donraki ilk aylar göğüsünüzden sütler kontrolsüzce geliyor yani emzirmeye hazırlanırken göğüsünüz doluysa göğüsünüzden ön sütler damlıyor yada emzirirken yada sağarken diğer göğüsünüzden sütler damlıyor. Bu sütleri toplamaya yardım ediyor. Yani hiç bir uyaran yokken göğüsünüzü boşaltmaz. Sadece ön sütünüzün damlalarını toplar. Başta da belirttiğim gibi ben lansinoh marka olanı kullanıyorum mantık aynı ama siz yine de araştırın isterseniz