Gizemre Merhaba arkadaşlar bi kaç gündür bebeğim kokulu gaz çıkartıyor aayyyy burnumun delikleri tahriş oldu nerdeyse 😁 şaka bi yana da bi sitede dr sağlığı normal bebeklerde kokulu gaz olmaz demiş bende bu nedenle endişelendim.Acaba sizlerde de böyle bi sorun varmı yada oldu mu? Cevap verirseniz inanın çok sevinirim💕
Gizemre Mervekaraalp öyle mi bizimki bu sıralar kokmaya başladı öncesinde yoktu ses vardı sadcee 😁 acaba bizim yediklerimizden mi oluyo ki çok düşünüyorum
Kadriye Bizimki kakasini yapamadığı zamanlarda kokuyor 😄haftada bir kaka yaptigi için de genelde kokuyor. Bazen odayı havalandirmak gerekiyir😷
Fatmaakkaya Cnm benim bebeğimde bir süre kokulu gaz çıkarıyordu nedeni birkaç gün kaka yapamadığı içinmiş dr söylemişti.