Tazeanneee18 canım emzik bir buçuk iki yaşına kadar verilmesinde bir sıkıntı olmaz dedi bizim doktorumuz. Ben vermedim çok pişman oldu gerçektende emzik yerine kullanıyor beni. Şuan 10 buçuk aylık hala aynı. Geç verincede artık tutmuyor denemediğim emzik kalmadı hiçbirini kabul etmedi. Benim çevremdekiler hep verdi hiçbirinde meme reddi olmadı