Merryyy ben 4 günlükken sağmaya baslamıstım 3 ay bitene kadar sağdım her emzirmeden sonra gece gündüz bir sefer sağmasam hemen göğüslerim sertlesiyordu agriyordu daha sonra ateş oluyordu. Zaten bir süre sonra göğüslerin bebegine yetecek kadar süt uretmeye başlıyor. Düzene giriyor sağmaya gerek kalmadığını fark ediyorsun. Süt sağdıkça çogalir diyorlar ama mastitin sağmaktan baska çaresi yok zorlanıyorsun ama ateş olmaktan ilac kullanmaktan iyi bebeğimle bile ilgilenememistim . Sonucta sütün bir süre sonra düzene giriyor