Hilalamine Hanımlar 4 aylık kuzum var ve doğduğundan beri yastık kullanmadım artık yastık koymalı mıtım ve ortopedik mi olmalı aydınlarır mısınız
mikelenjelo35 Hilalamine yastığı kullanırken bebeği en azından omuza gelecek şekilde koymalisin .yastığa sadece kafası gelecek şekilde değilde boyun omuz da yastıkta olacak şekilde yani.ben öyle bilmiyorum
Sevgilimmm Hilalamine doktorlar en az bir yaşından önce yastık önermiyor. Bizde 3.5 aylığız kullanmadık henüz bir yasa kadar kullanmayi düşünmüyorum
Deletedmom276 Hilalamine bizim doktorumuz da en az bir yaş eğer mümkünse de 2 yaşa kadar yastık önermedi. Doğduğundan beri yüzüstü yatan bir oğlum var, bazen kolunu yastık niyetine koyuyor kafasının altına,1 yaşında 🙏🏻 Hiç yastık kullanmadık.
EzoAlvina Hilalamine canım sen yastığa geçme daha çok erken bizim doktor yaşına gelene kadar yastık yok dedi benim kuzum da 5 aylık ama ben hiç yastık kullanmıyorum hala reflü yatağını kullanıyoruz yanlarını çıkarttım. O biraz meyilli tutuyor iyi de oluyor
Hilalamine EzoAlvina bende koyma taraftarı değilim canım sormak istedim ve herkes koyma demiş fikir almış oldum teşekkür ederim 😊 ama kaynanam koy diyo işte sürekli ama koymycam
Jiyansiya Benim kızımın kafasının altına 10 günlükken falan ince bi yastık koymaya başladılar.İyi değil dediğimde sen bilmiyorsun dediler🙄şimdi kızım 2 ay 23 günlük ve yastıkla uyuyor
A1s2a3m4 Jiyansiya keske ne olursa olsun izin vermeseydin ilerde sıkıntılar oluşabiliyor boyun ve omur ilikte
Hilalamine Asafbugra boyun kasları ve omurilik gelişimi için önerilmiyor canım bende koymuycam yastıksız devam
Sumre0681_ Hilalamine bitmiyor bacım onlar. Doktorum istemedi sakıncalıymış de çocuk senin annesi sensin o yüzden kimsenin söz hakkı yok