Rzlgln Ben kullanıyorum 9. Aydan beri. İçinde her ay bir kitap çıkıyor. Kitabın içinde etkinlikler var açma kapama görsel yorumlama çekme çıkartma takma gibi etkinlikler genelde. O aya uygun yapabileceği şeyler. Yanında da her ay başka bir etkinlik geliyor. Ayrıca setlerden mikado yayınlarının kitaplarından 1 tane çıkıyor. Her ayın teması farklı vücudumu tanıyorum, evimi tanıyorum, hayvanları seviyorum gibi. Benim kızım çok seviyor. Ama çok iyi mi derseniz bence değil. Benim kızım set geldiğinde oradaki her şeyi zaten biliyor oluyor. Ama yine de ilgisini çekiyor. Katkısı ne oldu derseniz. Bence konuşma konusunda etkisi çok oldu. Kızım 13 aylık ve ayına göre çok fazla kelime söylüyor. Setler sayesinde olduğunu düşünüyorum.