Yasemin84 2 ay 11 günlük oğlum doğduğundan beri anne sütü ve mama ile besleniyor. Aptamil kullanıyorum sürekli olarak. Bu akşam mama içmek istemedi Sürekli ağladı emmek istedi sadece. Zorla içirdim mamayı sütüm yetersiz olduğu için. Benzer durumu yaşayan anneler var mı? Bugün aşı oldu. Onun huysuzluğu olabilir mi yoksa mamadan mı soğudu oğlum?