İyi akşamlar, bu üçüncü olacak biliyorum durmadan ayni şeyi soruyorum ama içim hiç rahat değil kusuruma bakmayın artık 🙇🏼♀️ Neredeyse iki hafta olacak kanamam olmadı hiç sezeryan oldum bu arada. Geçen hafta doktora gittim içerde birikmiş kanama dedi ilaç verdi, ama ilaç da bir işe yaramadı. Artık son çare memlekete gidip orda iyi bi doktor bulup ona gitmek sanırım ama nerden baksanız en az bir hafta sonra gidebilirim 🤷🏼♀️ İçerde enfeksiyon olup kürtaj olmaktan acayip korkuyorum 😒 Doğum sonrası kanaması olmayan var mı içinizde yani benim kuruntum mu bu acaba ? Umarım vardır ve umarım normaldir bu durum 🤦🏼♀️