Ayaskubra civil den aldım hani şu ikiye ayrılıp masa sandalye olanlar var ya çok pahalı olmayanlardan çevrem hep onlar olmaz çok uyduruk vs vs dedi ben öyle alıcam olmazsa pahalılara bakarız dedim ama okadar memnunum ki hiç şuan tonla para verip alasım gelmiyor kızımda çok sevdii zaten yeme süresi kadar oturuyor biraz fazla bırakınca yoruluyor daha ama memnunum yani binlerce tl vermeye gerek görmedim😂