Lokum03 Kızlar 42 günlükken ultrasona girdi yavrum. Sağ kalça değerleri düşük cıktı.bir ay sonra yine gelin dedi doktor röntgen için. O zamana kadar çift bez kullanmamızı önerdi. Başka çocuk doktoruna da gösterdik sonucu. O da bir beden büyük bez takin bol kıyafetler giydirin bacaklarını açık olarak tutmaya çalışın dedi. Bugün 2ay 17gunluk olduk. Ultrason için gittik. Yine bir ilerleme yokmuş. Sonra özel hastanedebir daha Ultrasona girdik aynı gün değerleri karşılaştırmak icin. Degerler farkli cikti ama yine sag taraf daha düşük. Doktor baltalimani kemik hastanesine gitmemizi onerdi. Yarin randevu aldik. Bu şekilde bur durum yasayan var mi aramızda. Çok korkuyorum endişeliyim nasıl bir surec bekliyor bizi 😢😢😢 Uzun yazdım derdi anlatabilmek için kusura bakmayin
aysegull Lokum03 çok geçmiş olsun. Bizde girdik ultrasona kalçası tam gelişmemiş dedi doktor çıkık yok ama tam gelişmemiş takibe aldılar. 3. Ayda tekrar kontrol var. %90 ihtimal düzelir dedi.
Cinaralim2018 Lokum03 Gecmis olsun Bebekde bi belirti varmiydi yoksa belirti yokken mi öyle cikti sonuc merak ettim
Lokum03 Cinaralim2018 belirti yoktu canım benim. 1aydan sonra ultrason çekiliyor kontrol amaclı orada ogrendik
Lokum03 Lokum03 farketmedim cevabınızı pardon. Anladım bziim ki kadar yavrunn.bir de kız çocuklarında daha fazla gozleniyormuş. Bizim kiz cocuk. Sizin??
Lokum03 aysegull bugün gittik doktora değerlere baktı. Bi sorun yok değeri düşük değil. 60 ve üzeri olması gereken değer 58 çıkmıştı. 50 olsaydı aparat takılırdı ama geçecek sizinki hic biseyi yok dedi şükür.
Lokum03 [bilinmeyen] çift bez kullandımbi kaç gün başka doktor kullanma dedi. Bir beden büyük bez kullan dedi. Bir ay boyunca öyle yaptık