Deletedmom44 Kızlar bebeğim 40 günlük akşamları odada ışık yaktığımız da gözü hep ışıkta yanan ampülde sizinde ölemi acaba zararlımı
Mstfaslhnalprsln12 Deletedmom44 benim de bebeğim 3 aylık benim kide bakıyor ışığa ışık kapanınca mızırdanıyor
2_prensesin_annesi Deletedmom44 valla zararlı mı bilmiyorum ama kızım 3 aylık olacak nerdeyse oda gözünü ışıktan alamiyo😁
Cinarrr Deletedmom44 oda Los olmalı fazla aydınlık gözlerine zarar bizimki üç aylık en son üç ay önce akşamları ışık yanardı evde şimdi kırmızı ışık saçan Küçük bir gece lambasi. Ha bu arada bebekler en iyi kırmızı ışıkta uyurlar lazım olursa diye yazıyorum