Mom4775 Dün kaynattım. Yağını vs ayırmadım. Bugün bir yemek kaşığı kadar koydum çorbasına. Jel kıvamına gelmişti ama dünden bugüne. Bana biraz ağır geldi. Normali mi o? Valla arada kaldım dokunur mu acaba🤷🏽♀️😞
KeremTalha_4153 Mom4775 zaten jel gibi olması çok güzel. Güzel piştiği anlamına geliyor.. buzluğa atmayacakmısınız
Sarikuzumalp Mom4775 yağının alınması gerekiyor diye biliyorum ben. Üzerinde ki yağ bebeklere ağır geliyormuş. Bende bir keresinde ayırmayı unuttum direk karton bardaklara boşalttım. Donduktan sonra üzerinde yağ tabakası vardı bıçakla kesip atmıştım
Mom4775 KeremTalha_4153 attım buz küplerine sıvıyken doldurdum. Bir kısmını bugüne ayırdım. Dünden bugüne jelleşmiş. Yağı ayırmak falan gerekiyor muydu? Normali mi bu?
KeremTalha_4153 Mom4775 bir defa yaptım yag fazla çıkmadı ayırmadım bir defa daha yaptım çok aşirı yaglı oldu.. yağından aldım jel kıvamında olması yoğunluğundan kaynaklanıyor.. çorbaya veya neye koyacaksanız az koyun fazlası bebeği kusturabiliyor canım ..
Gamzeyup Ya bende dün kaynattim ama tam olarak jel kıvamına gelmedi. Hata nerde acaba saatlerce de kaynattim halbuki yinede az mı geldi kaynama süresi????
Gamzeyup Bende altı saat kaynattim. Birazı buzlugun altına attım bugün çorba yapmak için o jellesmemis geri kalanlarda buzlukta buz tutmuş zaten o yüzden bilmiyorum🤷 Ben bu ilikli kemik suyundan hiç anlamıyorum sanırım 😅
Iross Gamzeyup kemikle alakalıdır muhtemelen kaynatmakla alakası yok bol ilikli kemiği 3 saat de kaynatsan jel kıvamına geliyor.