Anneler merhaba bebeğim 6 aylık oldu Prima care bebek bezi kullanıyorum 4 numara fakat biraz sıkmaya başladı 5 numara da çok büyük geliyor +4 olabilir ama primada +4 paketi varmı ben bulamadım internetten ismi değişik mi bu konuda Bilgi verirmisiniz🙏