Zeytinnnnnnnnnnnn_19 Hiç üzmeyin kendinizi bebekler hizli iyileşir yürümesi gecikmez geciksede normal süreçte de geç yürüyen oluyor allah sifa versin 🙏🙏🙏
Ayazbebekk Zeytinnnnnnnnnnnn_19 Amin Allah razı olsun evet erken teşhis de iyi bir şey evlat işte iğne batsa canımız yanar
Zeytinnnnnnnnnnnn_19 Ayazbebekk Rabbim tez zamanda iyilemek nasip etsin yavru kuzuya🙏🙏tekrardan çok geçmiş olsun😘😘
Zeytinnnnnnnnnnnn_19 Ayazbebekk Rabbim tez zamanda iyilemek nasip etsin yavru kuzuya🙏🙏tekrardan çok geçmiş olsun😘😘