Doğdunda oğlumun ayak baş parmağı diğer parmağının üstüne çıkarıyordu aşağı nadir indiriyordu bu pandemi sürecinde götürmedim isteğine göre yapıyordur diye bu kadar ciddi olacağını düşünmedim ayak kemikleri gelişmemiş eğrilik varmış yarın bebeğimin ayağını alçıya alicaklar 6. Ay da ameliyat şuan 5 aylık bebeğim bir uzun süre ayağının üstüne basamayacak dedi geç yürüyecek belki iyi olsun da dua istiyorum sizden bebeğime şifa niyetine Ayetel Kürsi okurmusunuz 😔