Benim kızım 2.5 aylıkken farkettik. Yanağında gün geçtikçe çoğalan kızarıklık, pul pul dökülme ve kabuklanma vardı. Geçer diyr bekledik geçmedi. İnternette atopik dermatit olabileceği yazıyordu doktoruma fotoğraf attım egzama olmuş dedi ve kortizonlu bi krem verdi. Kremin etkisi geçince tekrar başladı. Bende alerjik mi acaba diye inek sütü diyetine girdim ve gerçekten alerjiye bağlı egzamaymış şu an dikkat ettiğim sürece çıkmıyor. Ama nezaman yumurta ve süt ürünleri tüketsem hemen kızarıyor