3 bucuk aylık kızım var. Her emme sonrası 2 3 defa avuçla fışkırtarak kusuyor ? Hemen buraya sorcağına doktora git falan demeyin. Çok ciddi bu bi problem olmadıkça hastaneye gitmek istemiyorum. Buda ciddi mi merak ediyorum ? Başına gelen var mı 2 gündür böyle bu arada.