Gulsen-mira76 benim oglum 2.5 ay once gecirdi. 3 gundur de idrar yolu enfeskyionu geciriyor. Bagirsak enfeksiyonu da 3 4 gunde gecmisti. Cok ishal oldu 2 gun kusuyordu gece durup dururken. Hastanede yatti 1.5 gun sivi kaybi olmasin diye 7 torba serum takilmisti. Eve geldik malfor var istahe iyi gelen canli bakteri damlasi onu kullandik kesildi iyilesti. 5 gunde antibiyotik flgyl miydi bi surup icti gecti.