Gayet normal hardal olması kakanın ve içindeki beyaz parçacıklarda öğütemedikleri oluyor genelde ve sesli olması da gazıyla birlikte yapıyordur yani normal bi süreç benim oğlum 6. aya girdi hala hardal ve sıvı hala beyaz parçacıkları var ve anne sütüyle besleniyor endişe etmeyin bence ama isterseniz doktorunuza sorun yinede içiniz rahatlar