Eren10 Bebeğim boğaz enfeksiyonu oldu, antibiyotik kullanıyoruz toz şeklinde 3 gün oldu kullanmayü başlayalı gövdesinde dökünkü var acaba yaşayan var mı ilaçtan dolayı mı