Okadar cok uzgunum ki nolur duanizi bizden esirgemeyin 😞daha 6 aylık benim minik kuzum bi haftadir ishal ve kusma vardi usutmustur dedi doktorumuz yada mamadandir cesitli sebep aradik 2 gundur beslenme reddi bide halsizlesince nolirsa olsun gidicem hastaneye dedim keske daha once geleymişim kana gecmis enfeksiyon ve yüksek öksürük var dunya test yapildi en az 1 hafta yatis dedi doktor yatarim sikinti degil kuzum iylesipte cikcaksam ne diyim sinirden kendimi sucluyorum nolur duanizda benim kuzumada yer verin