yigitalpinannesiii _esraaozturkk_ alerji olabilir isilik bu kadar xokcolmaz ama bilemedim doktora foturmemisler mi
Ata0905 _esraaozturkk_ bizimde başımıza geldi isilik diye 10 gün kremler kullandık daha kötü oldu daha sonra ben süt ve yumurta diyetine girdim alerjikmis meğerse. Geçmiş olsun
Ecekbra _esraaozturkk_ 1 aylık kızım var yanaklarında biraz var doktora gittim cildi çok hassas bunlar olabilir korkulacak bişey yok dedi biraz azaldı bide bi tarafına yattığı zaman sıcaktan biraz kızarıyor sonra geçiyor
Eayl Benim oğlumda da buna benzer döküntüler olmuştu dr. Krem vermişti o geçirdi ama döküntüler krem etkisini yitirince tekrar çıkıyordu allerji dr. Götürdüm süt alerjisi teşhisi koyulmuştu. Bence siz de bi alerji dr. götürün.
ilknurgoksu İsilik degil anne sütünden geçen birşey alerji yapmış doktoru ile irtibata da geçsin geçmiş olsun
sapling _esraaozturkk_ canım kuruluktan olabilir bizde de çıktı kırmızı sivilce gibi doktor kuruluktan dedi bioderma kullandık geçti sabah akşam sürüyorum hala vücudu da kuru