1 hafta yoğun bakımda kaldı, gelince hemen verdim alışsın diye .tutturana kadar uğraşıyorum, ritmi yakalayınca emiyor ve sakinleşiyor. Ayrıca diğer iki çocuğuma da verdim emzik , meme reddi yaşamadım hiç. Normal damaklı emzik aldım ben. Çok huysuzlandiginda emzik ve beyaz gürültü kurtarıcımız