Zeyzey2616 Çok şükür aktif emen bir bebeğim var. Şuan 2 aylık. Emziğe çok düşkün değil ama bazen cok bunalıyo benide emmek istemiyo uyumuyo. O sırada emzik verdiğimde rahatlıyor. Çokta içim rahat olmuyor. Sizler napıyosunuz anneler?
Deletedmom388 Zeyzey2616 3ay emzik verdim sonra kendiliğinden bıraktı.Doktorum sorun olmayacağını söyledi 2 yaşa kadar tabi. Emme reddi yaşamadım kızımda🌸
demirboy Zeyzey2616 ara ara tutuyordu sonra avent aldım onu çok sevdi hep emdi sonrasında memede ağlamalara başladı 1,5 aylıktı. Sonra kestim 3,5 ata kadar çok nadir aldı.Şimdi 5 aylık hala memeye düşkün değil alakası var mı bilemiyorum
Yaman-eylus Benim bebeğimde üç aylık o da uykuya geçerken ve çok nadir gün içinde bazen emzik alır ama bağımlısı değil çok şükür emmeyle ilgili hiç bir sıkıntımız olmadı
Zeyzey2616 Yaman-eylus Bende öyle veriyorum ya yoksa baya bunalıyo zorlanıyo bazen uyumakta. İnsallah bizimde sıkıntı olmaz🌸
iamthed Araştırmalara göre evet yapar. Benim meme delisi bir oğlum olduğu için sadece 1 ay aldı. Sonra kendiliğinden bıraktı. Emzik veriyorsanız da özellikle 3 ve 4. aya dikkat edin yalnız. O dönemde yoğun bir atak dönemi olduğu için meme reddi ihtimali daha yüksek
Zeyzey2616 iamthed Hımm tamam insallah dikkat edicem. Şuan kontrollü veriyorum denicem hem emzigi hem beni emecek mi bakalım. Eger beni emmede zayıflık hisedersem vermicem.
Zeyzey2616 Ysmn07 Hadi ya emzil verince emmemeye mi basladı. Ben verdim ara ara 2 aydır şükür bırakma olmadı
Zeyzey2616 demirboy yaa buda işte memede arada ağlıyor ama genelde ikindi vakitleri cocuğa bişi oluyo. Diger zamanlar daha rahat ben anlamadım neydrn kaynaklı
1prensannesi_ Zeyzey2616 ben emzik verdim verme memeyi terk eder dediler biberon verdim aynı şeyi dediler gogsumu versem çok şükür alıyor red etmedi ama sütüm yok işte sıkıntı orda yinede boş boş veriyorum belki bi kaç damlâ gelir ümidi ile
Zeyzey2616 1prensannesi_ Herşeyi derler desene.. Ben ki aşkla emzik alıp dualar etmiştim alır inş diye şimdi tedirgin vermeye başladım 🤦♀️
Karbeyaz89 Zeyzey2616 benim kuzum emzikten sonra mememi bıraktı . Emziği unutturup tekrar denedim sonrasında almıştı . Ama artık ben sağıma alıştığım için sağımla devam ettin
Zeyzey2616 Karbeyaz89 Hadi ya😔 İşte böyle de var. Bende deneyim bakalım en azından ikindi vakitleri bunaldıgında verir bi bakarım duruma.