Muallimannecik Ay aşısından sonra (iki bacağa yapıldı) herhangi bi banyo yasağı var mıydı yaa hemşiremize sormayı unutmuşum 🤷🏼♀️ hatırlayan var mı kızlar
morsevenanne Muallimannecik bizde bugün yaptırdık 4.ay aşılarını duşla ilgili herhangi bir yasak söylemediler 🤷♀️
K1996 Muallimannecik demediler banada ama canım asıdan sonra bebeğim hro huysuz olur benim oyüzden ben hep aşı olmdan önceki gece banyo yaptırıyorum bebeğime sonra 3 4 gün kendine anca geliyo cünkü huysuz olursa cok aglıyor
Purple13 Muallimannecik bize yıkayın demişti salgından dolayı 1 buçuk ay önce yıkadık biz. 2. Ayda yıkamayın demişti sanırım koldaki aşı için yıkamıyoruz.emin değilim tabi
Muallimannecik morsevenanne banada söylemedi sormayı da unutmuşum ya olsaydı söylerdi herhalde 2.ay açısında kendi söylemişti
linayagmurum ben yaptırmadım daha 15 gün sonra yapcaz inş ama 3 ay kontrolünde hemşireye sordum banyo yapıpmı getireyim 4. ay aşısına 3 gün banyo durumu varmı diye yok dedi o sadece 2. ay aşısında oluyor sıkıntı yok dedi
Muallimannecik K1996 benimde bugün aşıdan sonra çok huzursuz ama her gün yıkıyorum ben gece uykusundan önce alışık o yüzden uykuya çok zor geçiyor duş yaptırmadan 🤷🏼♀️
Muallimannecik Purple13 evet bende öyle tahmin ettim çünkü ikinci ayda gerekirse bacaklarını yıkayabilirsiniz demişti çünkü ama yinede emin olamadım
semcan Muallimannecik 2. Ay aşısında verem var. Koldan yapılıyor oyüzden yıkamayın deniliyor.4. Ay aşısında yıkamayın diye bişey söylemiyorlar. Fakat bugüne kadar hiç huysuz olmamıştı fakat 4 ay aşıda ateş oldu 2,5 gün sürdü.
LiTeraRy fistikcisahap yok virgl koymamis buyuk ihtjmalle asiya 1 bck ay once olduk demek istedi gibime geldi araya virgul koymadigindan yanlis anlasiliyor 🤦♀️
Muallimannecik Defneveannesi o zaman yarın sorana kadar yaptırmayayım ya tüm hemşireler farklı söylemiş kafam karıştı
Mrsde05 Muallimannecik sabah aşı yaptırdık özellikle sordum hayır yaptırabilirsiniz dediler ama yaptırmayacağım 😂
Muallimannecik Mrsde05 beynim sulandı 🤣 aslında bacağıda acıyor muhtemelen çok ağladı calpol verince susup uyudu yavrum bugün ellemeyim bende yarın telefon edip sorayım
Muallimannecik LiTeraRy evet iki bacaktan yapıldı sadece biri çok yaktı ama kıpkırmızı oldu kuzucuk onu vurunca yakarmış o
fistikcisahap LiTeraRy kız olur mu öyle şey bol bol yıka o aşı için 3gün yıkama ama ondan sonrası yıka, bebeğin gelişimi için yıkanması çok önemli kardeşim ebe hemşire öyle saçmalık mı olurmuş diyor yani hatta bi çocuk doktoruna sor hata etmişsin
LiTeraRy fistikcisahap bacim ben degil sen kadina bebegini uzun zamandir yikamiyormusun demissin ya ona cevap verdim 1 bck ay once asi olduk hemsire yikayin demisti yikadik demis kadin yani 1 bck aydir bebegimi yikamiyorum dmemis aysiyi 1 bck ay once olduk demis bunu diyorum araya virgul koymadigi icinde yanlis anlasilmis yazisi 🤦♀️