Glsm28 Bu dönemde oluyor bebeklerde beslenme reddi. Kaygılanmayın eski düzeninizde devam edin. Bazen meme tutmayan bebekler bile emmeye başlıyor bu dönem sonunda. Sütünüzü sağmaya devam edin geçecek merak etmeyin. Başka bebekleri boş verin iki kardeş bile farklı. İlk oğlum en az yarım saat emerdi ikinci oğlum 5 dk da bırakıyor. Biraz daha tembel 😁 Sakin olun aynı rutine devam edin, geçecek 🌺