Kızlar bakıcı dehşetini ucuz atlatmış biri olarak söylüyorum dün gece yazmıştım post açmıştım tek tek yazma fırsatım olmadığı için post açmak istedim ve belirtmek istedim annem tam olarak bakıcak o da çok üzüldü bebeğime kayunvalidem de ikisi dönüşümlü bakicaklar ben yandım siz yanmayın bakıcıya baktirablar lütfen ama lütfen gizli kamera köyün dün geceyi nasıl geçirdim inanın hiç bilmiyorum çok şükür ki bebegimin sağlığı iyi allahım aukurler olsun herkese çok teşekkür ediyorum ilgilenen soran allah razı olsun sizden güç aldım akıl danıştım çok sağolun inşallah hepimizin bebekleri sağlıklı sihahtli güvenli buyur 🤗🤗🤗🤗