nyac haziranda seminerlere başlamıştım kızımla birlikte gitmiştik, eylülde çalışmayacağım diye planlamıştım ama sonra başladım tabi. Başlamasaydım ben de bu dediğinizi yapmış olacaktım. Başlama sebebim ise maddiyat maalesef geçinmek kolay değil. Bu size tanınan bir hak. Öyle düşünmeyin