Kucukadamim o da normal canım. Ben ilk gördüğümde kalp krizi geçirecektim göbeği kanadı diye (çok ağlatma göbeği kanar dedikleri için) sonra normal olduğunu öğrenince rahatlamıştım. Sen dediğim gibi göbek çevresine bi ince müslin sararak hareket ettiğinde bezin göbek deliğini rahatsız etmesini de önlersin