Kızlar ben duru Granül matik doğal sabun kullanıyorum. Kıyafetlerin üstünde 30 derece de yıkayın yazıyor. Hadi yıkıyorum bu seferde hep lekeler kalıyor. Makinamın baby seçeneği var 2 saat 15 dk kadar yıkıyor ama paklanmıyor bu kıyafetler. Siz nasıl yapıyorsunuz temiz olsun diye? Kaçta yıkıyorsunuz? Ne kullanıyorsunuz?