Askim ben de ayaklarımı içe doğru basarak yürürmüşüm, alçıdan bi aparat yaptılar bana, dizine kadar alçı, belden bağlamalı garip bişeydi. Evdeyken hep onunla yürüdüm. Hep ortopedik ayakkabılarım oldu, özel yapımdı asla ayakkabıcıda beğendiğim bir ayakkabıyı alamadım. 9-10 yaşıma kadar kullandım onu sonrasında düzeldi. Ortopedi doktoruna götürmenizde fayda var, ne kadar erken giderseniz o kadar çabuk önlem alınır. Beni aman daha küçük düzelir diye götürmemişler 🤦🏼♀️