Yigitoglum_2 Merhaba. Kızım 9,5 aylık süt alerjik. 7 ayı geçkindir diyetteyim. Emziriyorsanız diyet yapmalısınız. Kanlı kaka ciddidir. Bizim belirtilerimiz şu şekildeydi; yoğun mukuslu ve gürültülü kaka, yoğun gaz sancısı, kulak arkası kabuklanma, ağız çevresinde ve ciltte kızarıklık-döküntü.
En küçük bir kaçak yaptığınızda bebeğinize zarar vermiş olursunuz. Ben size beslenmemi yazayım bir bakın.
Hayvansal süt içeren hiçbir şeyi tüketmiyorum.
- İnek-koyun-keçi sütü
- Yoğurt, kaymak, krema, tereyağ,peynir, peynir altı suyu(etiket okuma önemli)
- Kazein, kazeinat içeren her şey
- Sütlü ve şerbetli tatlılar
- Çikolata, bisküviler, gofret, cipsler (etiket okuyun)
- İnek sütüne paralel olarak dana eti
- Soya, kuruyemiş, çilek, domates, turunçgiller, tahin pekmez de bu durumda alerjik olabilir dikkat edin.
Bitkisel sütler tüketiyorum. (Badem, Hindistan cevizi, fındık) kuzu eti , makarna, bulgur, baklagiller, sebzeler, zeytin , zeytinyağ, bitkisel yağlar, reçel- bal tüketiyorum. Vegan tatlılar yiyorum.