_alya_ lide benim kizimda atopik dermatit egzama. Kilosu filan iyi emziriyorumda 22 aylik bu arada. Test filan yapildi mi alerjiye bagli oldugu icin bazi cocuklarda gelisim geriligi yapiyormus. Anne sutu emdigi icin mi kilo almiyormus.
lide _alya_ evet anne sütü emdiği için kilo almıyormuş gelişim geriliği başlamış sanırım çok kötü bir durum Allah yardımcınız olsun ne zaman geçer sizinki
_alya_ lide gecmedi hala vucudunda cikiyor ama gelisim geriligi olmadi cok.sukur. bizimki cikolata yiyince oluyor yedirmemeye calisiyorum.