Maşallah aynen öyle benimde oyleydi sağıp difrize attım ek gıdaya geçtiğim zaman cicibebe biskuvisinde kullandım sütlü irmikli tatlılarda kullandım çok ise yarıyor. Birde bir saat belirleyip o saatlerde emzirirseniz yada sagarsanız düzene giriyo ve zamanla normale dönüyor 😊