Canangun merhaba süt alerjisi belirtileriniz neydi benim kızım 2 ay 12 günlük oldu sma optipro kullanıyorum 1 bucuk aydır vr kakası son zamanlarda yeşillendi cıvık ishal gibi birde gazını gürültülü kokulu yapıyor kakasını da gürültülü bi şekilde yapıyor ama, kakasında kan yok vucudunda kızarma kabuk yok bi kaç kişi süt alerjisi olabilirde olmayabilirde diyor bu arada sadece mama içiyoe anne sitü yok