37inci 16 saat aç kaliyorsun 8 saat ne ister yeyersin.tabiki fazlaya kaçmadan.Mesela tatli canin çektu az yeyeceksin.herşeyin azindan faydalanacakesin.daha çok su içeceksin sebze yeyeceksin.16 saat hiç birset yemeyeceksin.sadece su ,sade çay,yeşil çay içeceksin .uyandiģin zamana ait boluceksin.mesela 6da uyandinsa sabah 8de kahvalti yapcaksin aksam 16.00da son yemek olucak ve sabaha kadar hiç birsey yemeyeceksin su içeceksin sadece Burada emzirenler vardi bu diyeti yaparkenn.Ama senin sütünu etkilermi etkilemezmi bilemem valla.Bu en iyi @Kybele biliyo.O da yapiyordu.umarim seni aydinlatir.o emizirirdi galiba.ben emzirmiyorum .emzirmeden yaptim ve devamini ediyorum.Genelde bu diyet boyle oluyo.Ilk kahvaltini 12.00da başlanir son yemek aksam 20.00dan geri kalmiyo.ben uyanma saat8na gore dedim ilk başta dediģimi