Canım dün bebeğim için doktora gittik bebeğim gözünü çizmiş felaket şekilde NETİRA adında damla yazdı günde 2 defa kullan çapaklanmayı önler enfeksiyonu giderir dedi gözüne asla eliyle temas etmesin sende dikkat et annesi dedi postuma girip bakarsan bebeğimin gözüne mahvolmuştu geceden beri kullanıyorum kızarıklığı hafifledi ve çapaklanma olmadı prospektüsünde de yazıyor çapaklanma kızarıklık şişkinlik vs. Bence temiz içeriğiyle kullanabilirsin