badew
Ay yerim ya o parmakları biz de 73 günlüğüz babasının kucağında iken tutma şeklinden kaynaklı eli ağzına gelmişti . Böyle ses çıkarta çıkarta emmeye başlamış eşimde hemen yanıma getirdi bakarmısın şuna diye . Derken cekti elini ben de elini emen bebek ben çok severim bi daha yapsın da göreyim. Diye söyle tutturdum . Öyle saniyelik sevdim falan öptüm. O gün den beri eli ağzında 🙄 ya öğretmiş oldum ya da zaten kendinden vardı bilemiyorum 🤷♀️ Bazen avucunun içini bile ses getire getire emiyor 😀 emziği atıp elini yumruk yapıp koyup agzına götürüyor emmeyi deniyor hep 🤷♀️ Bazen acaba diş ten mi diyorum ama önümüzde ki ay doktora danışacağım bunu. O emme Sesi geldikçE ben çok seviyorum hoşuma gidiyor çok tatlı oluyorlar 🥰