Prensescik Gerçekten oluyormu merak ediyorum çevremde duymuştum bikaç kişiden normal adet gibimi oluyosun hem hamile olup
Mirsim Prensescik hamileliğimin ilk ayında tam adet olmam gereken günde lekelenme şeklinde bı hafta akindim oldu adet sandım meğer hamilymisim😊
Prensescik Mom14 bnde bu ay geçiktim ilk kahve lekelenme oldu sonra adet oldum ilk defa böyle olmuştum ondada kızıma hamileyken ama onda adet olmamıştım tabi bunlarıda duyunca insan bi acaba diyor 😅
Alazcns Prensescik Farkını bilemeyeceğim hem düşük hem erken doğum riskinden kaynaklı bir kanamaydı benimki.
Ozge239 Prensescik ya bende 1 hafta oldu çıkalı adetten ama gobegim şişti su an dünde sag kasigim agriyodu hamile olabilirmiyim
Prensescik Ozge239 en iyisi test yapmak bnce bnde bu ay ilk kahverengi şekilde lekelendim sonra adet oldum ilk kızımda olmuştm böyle ama adet olmamıştım onda
Nisarabia27 Ozge239 kesinlikle test yap canım söylediğini yaşayıp doktora başvurmamla öğrenmiştim ilk kızımı 😁
Melekler Evet ben canm adet oldum Bebek 2 aylık olmuş hesaplıyor doktor eski adet günümden büyük çıkıyor Bebek dedi hem adet olup o ay bende hamileymişsin
Ozge239 Prensescik carsamba gununu beklicem artik test alcam eczaneden bnm ilk kizimda goguslerim ağrımıştı oyle kan testi yptirdim 2 hagtalik hamileydim
Melekler Prensescik kasıklarım ve bel kemiğim çok agrıtordu adet sancısıdır diyordum bu ay ayağım çok suya değmiş üşütmüşümdür diyordum hamilelelik aklıma hiç gelmedi sözde yaz sonu düşünüyorduk çünkü eşim dikkat ediyordu söz de etmiyormuş oldu :) Öyle yanı sizde mi hamilesiniz ?
Ballii Prensescik Annem kardeşime 8 aylık hamileyken adet görüyormuş ve 8.ayda öğrenmiş hamile olduğunu 😊
Ballii Prensescik Hayır canım annem hemşire aktif çalıştığı için hiç kilo almamış. Kardeşim doğduğunda 2.200 kg mış😅