Canim benimde bebeğimin değeri 15 di ve hemen küveze aldılar nasıl 18 in altında tedavi uygulanmıyor ? 2 gün kuvezde kaldı 10 olunca çıkardılar. 3 günlüktü daha. Ama şakın korkma bol bol emzir geçici bi süreç korkma. Ben sürekli uyuduğundan ve uyku esnasında emmedigi icin sütümü sağıp biberonla verdim uyurken yarim saate bir besliyordum yanı. hemde emzirdim uyandıkça sende deneyebilirsin.