Elifyor biz bugün 7 aylık oldukk 😊 açıkçası benimde başta çoook karışıktı kafam ne yapıcam ne vericem ne yemeli ne yememelii dönüp durdum sonra dur dedim bi deneyelim her bebek illaki aynı değil kendi çocuğumu tanımalıyım ne sevecek ne yiyecek oturdum araştırdım ne yemeli misal bebe bisküvisi kahvaltı için hemen malzemeleri aldım kendim yaptım baktım peynir labne diyor süt aldım kendim yaptım peynir altı suyu dediler onuda attım buzluğa her kahvaltısına ekledim yarım yumurta sarısı yemeliymiş onuda koydum denedim alerji göstermedi devam…7 aylık olduk yine araştırdım kıyma dedi dr başlamalıymışım. 2 kez çekilmiş kuzu kıyma çorbalara eklicem şimdi vee ilikli kemik suyu kaynattım buzluğa attım oda çorbalara 7.ayda başlamalıymış😊 şimdiye kadar sma mama dışında ki günde en fazla zaruriyetten 1 kere verirsem veriyorum yoksa hiç vermiyorum hazır hiçbir şey kullanmadım kavanoz mamalarına da içim el vermiyor herşeyi kendim yapmalıyım hırsı var bende eşim al bak zorda kalırsan verirsin desede sırf elimde kavanoz olsun diye aldım ama çöpe gidecek içindekiler kısacası böylee şimdilik😊