Ynctlgtmn Kizlar merhaba b en sleepy külot bez kullanıyorum oğlum icin memnunuz ama gobeginde biraz lastik izi oluyo bedeni iyi aslinda ama bir beden buyuk mu alsam bilemedim kullanan var mi aranizda
Sevgice26 Ynctlgtmn bende kıllanıyorum göbeğinde lastik izi oluyo ama aşırı değil daha büyğnü alırsan bacaklarından sızabilir
NeclaDefne Ynctlgtmn bende kullanıyorum uzun süredir bezi elime aldığımda giydirmeden güzece genişletiyorum bel kısmını bu şekilde bir sıkıntı olmuyo mesela geçen gün uykusuzluktan açmayı unutmuşum iz yapmış.
Ynctlgtmn Mom4 sizdirma yok ben o konuda memnunum ama iz yapiyo biraz acaba bebegm rahatsız oluyomudur diye düşünüyorum hep suan ne kullaniyosunuz peki
Aselhafsam Kaç aylık kaç beden kullanıyorsun cnm iz bizde de oluyor Du Bi büyük bedene geçtim gene bile hafiften olsa oluyor. 6aylık 4.numaraya yeni geçtim bm
Hatunhafsa Aselhafsam benim kızım 6 aylık ama ben bi kaç ay önceden 4 kullanıyordum artık 5 e geçeceğim inşaAllah. Bence kucuk kullanıyorsun benim kızım öyle iri falanda değildir rahat olsun sıkmasın diye 4 kullanıyordum
Ynctlgtmn Sevgice26 anladm demek herkeste oluyomus eevt bende o tuzden büyük almak istemedim suan tam çünkü ☺️
Aselhafsam Hatunhafsa benim kızımda iri değil kilosunu falan bilmiyorum ama 4aylıkken gitmiştik en son. Netten almıştım 272tane 3numara onu bitirdim işte yeni 240lı aldım onu bitirene kadar bakalım iz yaparsa çok 5e geçerim. Külot bez diye kalıpları dar herhalde kilo aralığı baya var ama genede iz oluyor
Ynctlgtmn NeclaDefne evet bende once genişletiyorum giydirmeden birazcik iz oluyo elimdekiler bitince bir beden buyuk deneyelim ozaman
ballilokmaninannesi @Ynctlgtmn bizde kullanıyoruz kızım 6 aylık olucak kilosunu bilmiyorum şuan 7 yada 8 kilo arasıdır diye düşünüyorum bende 4 numara kullanıyorum ama dediğiniz gibi iz yapıyor bu elimdeki paket bitince 4+ alıcam
Mehmet-22_efe Ynctlgtmn ben kullanıyorum bizimde öyle her yeri lastik izi o kadar iz yapıyoki bence kaşındırıyodur da bir büyüğünü aldım 3 kullanması gerekiyo şu anda 4 kullanıyoruz bedeni baya büyük ama yine aynı iz oluyo bugün evy baby aldım onu kullancam bi dahada almam cırtlısıda aynı izi yapıyo
Deletedmom322 Ben de Külot bez kullanıyorum bebeğime 5+ ama hiçbi yerde bulamıyoruz🙄 olanlar da çok pahalı. Nerelerden alıyorsunuz acaba
Ynctlgtmn Deletedmom322 ben genelde Hepsiburada dan sipariş veriyorum indirimler falan oluyo cnm takp et
Deletedmom322 Ynctlgtmn ya hepsi var da 5+ bulamıyorum genelde. Ama bakayım yine de, teşekkür ederim 🥰