Merve20 benzer şeyler yazanlar oldu ancak çok ciddi şekilde yanlış bir anlamaya maruz kaldım hemen açıklayayım😊keşke sosyal bir devlet olarak gereken yapılsa da herşeyin en sağlıklısı, en temizi ücretsiz olarak bebeklerimize sağlamsa özel aşılar, takviyeler vs. İçerisinde bulunan paraben kolaylıkla vücuttan atılabilir oranda olduğuna dair bir çok açıklama var basında hekimlerce yapılmış, elbette kimse risk almak istemez en doğalı vermek isteriz, ancak 600 lira ile bebek bakmaya çalışan aileler var ve öncelik listesi temel ihtiyaçlar üzerinden yapılıyor bez almak daha önemli haliyle ve şuna şahit oluyorum madem bu kadar zararlı hiç vermemeliyim diye düşünülüyor, sağlık ocağının verdiği kan damlası, d vitaminini kullanmadığı gibi yerine bir şey ikame edemiyor çünkü yok alamıyor. Duyar falan kasmıyorum şimdi aynı muameleye maruz kalmak istemem fakat beyin gelişimine bu kadar etkisi olan şeylerde eksik bilgi vermek, bir yanılgı oluşturmak hoş değil bence. Ev hanımlarına yönelik bir küçümseme söz konusu dahi olamaz zira beni de bir ev hanımı büyüttü başımız üzerinde her birinin yeri var çok meşakkatli bir iş, ben de tıp eğitimi almadım ben de doktor değilim o yüzden kesin net yargılarla konuşmak elbette ki bana da düşmüyor, sadece kesin kesin ifadelerle konuşup insanları bir çaresizliğe sürüklemenin ne manası var. Kalp kırmak gibi bir niyetim olmadığına dair samimiyetimi buraya bırakıyorum sevgiler💐