funca valla ben hamilelik dışında ek takviye kullanmadım, emziren anneyim 1 senedir, arada kan verip baktırıyorum değerlerime. Takviye yerine beslenmeme dikkat ediyorum ama eksik bi değerim çıkmadı şimdiye kadar. Babam çok katı bu konuda, yani takviyesiz çocukluk (bebeklik değil) geçirdik üç kardeş. Biz de doktorumuza sonsuz güveniyoruz o yüzden başka takviyelere gerek duymadık. Babam takviye ilaç konusunda şöyle katıdır: kansere sebep olacağını düşünür. Bana da hep içinde besleyeceğin bir canlı yoksa takviyeye gerek yok her şey doğada var der, tabi onun zamanındaki gibi değil herşey, bazı bünyeler ihtiyaç duyuyor ama bebeklere kimyasal yükleme yapılması taraftarı değilim, o yüzden d3 ve demir takviyelerini de içeriği en temiz olanlarını kullanmayı tercih ediyorum.
Uzun oldu ya Funca hanımcığım (çenem epey düşük bugün; affola)