Sultee Eşim yollardır memleketine gıtmıyor kayınvalıdem de gelemıyor çocuğu torunu görmek istiyor esımde otobüs bıleti almış 12 saatlıl yol nasıl gıdışır napıcam dıye düşünüyorum gece belki biraz iyi olur ama akşam olunca agla agla duran bir benek degil gaz sancıları col fazla uçakta gitmiyor öneri verin lütfen
Arasannesi Sultee valla benım bebegım 3 aylık bızde onumuzdekı ay memlekete gıtmeyı dusunuyoruz.nasıl olacak bılmıyorum.kendı aracımızla gıdıcez ben onu degılde orada dururmu onu dusunuyorum hadı burda ınsan kendı evınde ama orda ne olur.yola gıden kalmalı gıden tatıl yapan arkadaslar bı fıkır verırse ıyı olur
Zeynept Sultee bende 40ından sonra izmirden bakuye uçakla gitmiştim uçakla 1 saat havaalanına yol ,2 saat orda bekledik,3 saatte oraya ulaşmamız falan 7 saat falanımı aldı bende nasıl yapıcam falan dedim ama bebek gidene kadar uyudu
Hulyaaydn57 Sultee biz 8 satt yola gitmistik ama 12 satt yolu bilemyrm uyudu arabada hep 12 satt biraz uzun
Mom563 Sultee benim kızım 4.5 aylik. Otobüsle zor olur ama özel arabayla eşim 10 saatlik ailemin yanına götürse diye bekliyorum. Kizim araba sesinde uyuyan bi bebek. Insallah yaz bitmeden gitmeyi düşünüyoruz
Mervetrmn Arasannesi canım bn daha kırkı cıkmadan 16 saatlk yola gitmiştim annem ve kayınvalidem yanımdaydı kendi aracımızla gitmiştik. Yolda küçük oldugu için hiç zorlamadı beni uyudu bolca oraya gidincede bnm ayrı odam vardı kayınvalidemlern evinde hep orada kaldm diyeblrm cok dışarı cıkmadm gece annem gelip kalmıştı bnmle eşim yoktu bi 10 gün kadar o sürecte annemle kaldm oyle kmsyi yaklaştrmadm kmseyede vermedm uyumadm uykusz kaldm bn baktm tek yalnz hiç bırakmadm tabi biraz zor oldu insanlar geliyo gidiyo kalabalk bide kayınpeder var zorlandm ama o sürecte odamdan cıkmadm cok
Arasannesi Mervetrmn benım bebegımde arabayı sevıyor zaten gazlı kolık bebek.bazen arabayla dolastırıyoeuz dursun dıye.ama gezmeye gelınce ne yapar gıc bılmıyorum 3 aydır evden cıkmadıgımız ıcın.ancak kapının onune 1 kere ındık geçen cocukların dısarı cıkma gununde.guzel durdu bebek arabasıyla gezdırdım.ama mesela oralarda gezsek falan ne yapar acaba hıc bılmıyorum bahcemız falan var köye vs gıdecegız durur mu aksılık yapar mı hıc bılemıyorum yanı oraya gıtmıskende eve kapanmak ıstemıyorum zaten aylardır evdeyız cok bunaldım artık
Mervetrmn Sultee otobüsle zor olablr cnm emiyosa göreblirler diye rahat rahat emziremeyeblrsn ben daha küçüktü kırkı cıkmamstı gittim ama kendi aracmzla gitmiştik istedgmz zaman durabildk
Mervetrmn Arasannesi bnce hiç evde kalma küçükler ya gmen alışıyolar ortama nasıl devam edersen oyle gider biraz tabi ilk günler yadırgar bzmki evi süszmüştü inanılmaz şaşırmıştk hepimiz kimi görse aglıyodu hemen snra iki gune alıştı snra cok gezdk sorunsuz
Arasannesi Mervetrmn hmm dogru alıstırmakta onemlı.oyle yapayım ozaman.agladıgı zaman tutturup gıden susmayan bır bebek oldugu ıcın korkutuyor ıste benı ama bakalım bıyerden de baslamak lazım mecburen