Selam anneler 6. Ayimizi doldurduk ek gidaya başladık 3 gun yogurt tattik basariliydi.bugun sebzelere basladim.yesil kabak puresi tattirdim agzinda geveledi öğürdu.ama kasigi gorunce agziii acti yine.sizde yarin tekrara vermeli miyim?asla zorla vermek istemiyorum