Arzuuuu Merhaba arkadaşlar bebeğimin kafası bu aralar sıcak en fazla 37 oluyor ama vücuduna göre bana hep sıcak geliyor Hatta ateşi var gibi böyle bir durum yaşayan var mı
Denizhan Arzuuuu evet canım ilk zamanlar ben de çok kafaya takıyorum herkes normal başının sıcak olması dedi. Şimdi 4 aylık olduk hala sıcak normal yani endişe etme.
Arzuuuu Denizhan bizim ara ara oluyor sanki ilk zamanlar hissetmedim bizde 4,5 aylığız bir kaç gündür var